Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Scroll to top

Top

Αποτοξίνωση μετά τις διακοπές

detox 134x300 Αποτοξίνωση μετά τις διακοπέςΟι περισσότεροι επιστρέψαμε στην καθημερινότητα και στους γνωστούς ρυθμούς της.

Επιστρέψαμε γεμάτοι όμορφες εικόνες. Θάλασσα, ουρανός, σοκάκια, γεύση της αλμύρας, μυρωδιά του αντηλιακού, στιγμές χαλάρωσης που τις συνδυάσαμε με καλή παρέα ωραίες γεύσεις και δροσερά κοκτέιλ.

Κάνε ένα save σε όλα αυτά αποθήκευσε τα στο θησαυροφυλάκιο της ψυχής σας και ετοιμάσου για restart.

Τώρα είναι η σωστή στιγμή της επαναφοράς πολλών πραγμάτων αλλά ας ξεκινήσουμε από τα εύκολα. Επαναφορά του μεταβολισμό μας στους σωστούς ρυθμούς. Και τι χρειαζόμαστε περισσότερο απ’ όλα; ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ.

Παρακάτω λοιπόν μερικά tips για αποτοξίνωση:

  • Πιες πολύ νερό, τουλάχιστον 2 λίτρα την ημέρα.

Εάν δεν έχεις συνηθίσει ή δεν προτιμάς και ιδιαίτερα να πίνεις τόσο νερό μέσα στη μέρα, μπορείς να του δώσετε ελαφριά γεύση και άρωμα.

Κόψε ένα λεμόνι, ένα αγγούρι, μερικά φύλλα μέντας  και πρόσθεσέ τα σε 1 λίτρο νερό. Άφησέ τα ένα βράδυ στο ψυγείο. Το αποτέλεσμα θα σε αποζημιώσει.

  • Φουλ του πράσινου. Επέλεξε πράσινα λαχανικά. Μαρούλι, ρόκα, σπανάκι, μπρόκολο.
  • Μείωσε τους καφέδες – η καφεΐνη κάνει κατακράτηση.
  • Πιες πράσινο τσάι. Δεν χρειάζεται να το πιείς ζεστό, προσθέστε παγάκια και θα γίνει ιδιαίτερα ελκυστικό για μια ζεστή μέρα.
  • Μείωσε το κόκκινο κρέας και τους υδατάνθρακες.
  • Πες όχι στα γλυκά, στα λιπαρά και στα τυποποιημένα φαγητά.
  • Απέφυγε ποτό ή αναψυκτικό. Στην ανάγκη πιες ένα ποτήρι λευκό κρασί ή ένα αναψυκτικό light.
  • Φτιάξε χυμούς με φρούτα εποχής ή/και με λαχανικά εποχής.
  • Βάλε τα δυνατά σου να βρεις χρόνο και όρεξη για άσκηση. Ακόμη και 30 λεπτά την ημέρα θα βοηθήσουν τον μεταβολισμό σου και τον οργανισμό σου να επανέλθει.

Κάνε τα παραπάνω και είμαι σίγουρη ότι θα αισθανθείς σύντομα τη διαφορά.

Extra Tip: Ότι και να κάνεις κάντο με ηρεμία και με αγάπη για τον εαυτό σου.

Βαλίνα Ιωσηφίδου